pühapäev, 25. november 2012

Distsipliin

Oi kuidas ma seda sel nädalavahetusel treenida olen saanud, nimelt olen empsil külas ja nooo....

Reedel oli kodus tumedat shokolaadi, lõhnas hästi, Vend ostsis burgerit ja lausa nõudis, et ma pool ära sööksin

Laupäeval ostis vend friikate ja nagitsate prae, mis tundus päris isuäratav koos külma kastmega, ema ostsi täidisega präänikuid

Täna, vanaema ostsi twiksi :D

No andke armu !
Aga mina olen tugev ja pole mitte grammigi neist toitudest söönud, uhke enda üle x)

Kuigi tegelikult mingeid isusi olnud ei ole, siis nende toitudega tõtt vahtides oli küll tunne, et sööks ... :D aga milleks? kui need midagi paremaks ei muuda.. nagunii tulevad varsti ka jõulud ..

Tegelt on emps toetav ka olnud, tegi kausitäie toorsalatit, ostsis igasugu juurikaid ja tegi mulle kana ja frikatelli suppi :) Gotta love my mom







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar