reede, 6. aprill 2012

6. aprill

pole siia nädal aega kirjutanud, ilmselt, sest midagi mõistlikku ei olnud kirjutada.
Kuni teisipäeva õhtuni ma tahtket toitu süüa ei saanud, teisipäeva õhtul ag asain, kana ja kurk maitsesid nii hästi :) Kohe on tunda, et tahke toit täidab nii hästi kõhtu ja annab palju rohkem vitamiine :)

vahpeal ma ikka kirjutasin endale iga ampsu üles, kuid arvutisse neid toksida ei viitsind ning kaloreid ka kokku ei löönd. Olema son mul vaid kolmapäev aj aneljapäeva kalorid.

Kuna trenni jäi päris pikk vahe sisse, siis kolmapäeval PowerBodys ma suht surin, aga hea oli !
Eile- Neljapäeval ma trenni ei jõundu, kuid see eest shoppasin second-handides ca 3 h ning sinna lisaks veel ca 40 min kõndimist.

Kolmapäeva ja neljapäeva toitumine:

4. aprill. 2012 
2 kohvi         = 109,2
253 paprika = 91,08
74g kurk = 10,36
24 sinep = 28,32
193 pett = 67,55
40 sj  = 88
77g kanahakkliha= max 200(ei tea täpselt)
28g tomat = 5,6
50g j  = 166
200g õun = 88
53g sai  = 143,1
vorsti  = max 75
150g kana = 134
______________________________
  = 1206,21 kcal


4. aprill. 2012  neljapäev
2 kohvi  = 109,2
91g kalapulk = 226,25
72g tomat = 14,4
60g kurk = 8,4
61g sai  = 164,7
27g sj  = 59,4
33g vosr = 89,76
334g jogurt = 297,26
236g pett = 82,6
48g majo = 192,48
54g leib = 118,8
28g koor = 33,04
14g sinep = 16,52
233g juurviljasegu= 207,37
2,5 praemuna = 201,72
paar ampsu kartulit= max 75
________________________________
  = 1896,9 kcal

Tegelikult ma mõlematel päevadel kõik toite ära ei söönud, aga ma ei viitsinud hakata kaaluma ja arvutama, et palju ma siis alles jätsin..

Praegu on kuidagi siuke rahulolematus hinges, selline tunne, et kõik läheb valesti, mitte miski ei ole korras, sellien tunne isegi, et ma ei saa millegiga hakkam aja ei jõua midagi teha, aga ometi ma ei leia põhjust.. kooliga olen ilusti järje peal, kõik peaks nagu ok olema.. aga on vot selline nõme ja häiriv tunne :(

Mnja, käisin siis ostsin endale 2 kasutatud pluusi, ei kipu väga uusi riideid ostma, kui tean, et ma tahan kaalu kaotada ja palju..

muideks just vaatasin ja lugesin täpselt aasta  taguseid toidupäevikuid ja kaalu tabelit, ma olin hull, totaalselt, isegi aast atagasi, ometi siiki ma mõtleisn, et olen enda häiretest vaba.. olin üritanud kaloreid seal 800-900 kandis hoida :S kaalulangus oli tookord kiire ka, suvel kaalusin ma vahepeal alla 80 kg, aga no, siin ma ju olen, tagasi.. ometi ma ei õginud peale toda otseselt, seeg aikka moraal, kaalu tuleb alandada normaalsete kalorikoguste juures.. milleks süüa vähe, võtta kaalust alla, kui sa ülejäänud elu niiviisi toituda ega elada ei suuda.. ise arvan, et praegune toidu hulk on minujaoks piisav ja ma ei tunne, et ma olen dieedil, sest seda ma tegelikult ei olegi ju, see on elustiil, see on täiesti tavaline toitumine, mul on kõht normaalselt täis ja ma ei tunne nälga, niiviiisi saan ka enda ülejäänud elus hakkama,, kuigi jah, mõni päev kipuvad kalorid liiga madalale minema, aga no, eks seda ikka juhtub..

Tuleb tunnistada, et kuigi minu eesmärk on olla tervislik, siis ikka suureks koormaks on see kehakaal mul. ma ei tunne end enda kehas mugavalt, ma ei saa kanda sellist stiili riideid, nagu ma tahaks, ma ei saa .. :( aga ma tahan, tahan olla mina ise ja kasutada ennast, enda keha enda väljundina..

Tänane kaal oli 85,5 kg. nädalaga olulist langust ei tulnud (700g), kuid ega ma midagi erilist ju ei teinud ka, trenn pea olematu ja kui tahket toitu süüa ei saanud, siis oli eesmärk lihtsalt energiat hoida..

 No on ju nii ilus, nii isuäratava ja ahvatlev !!!

ja need,,,, iuu, rõvedast õlist läbi ujutatud, tühje kaloreid, halbu rasvu täis ja null vitamiine...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar