pühapäev, 29. aprill 2012

29.04.12 Juurviljapäev

Otsustasin, et teen täna juurvilja päeva, ent kohvist ma ei loobu. Põhjuseid on mitmeid - vitamiinilaksu saamine, kehale puhkuse andmine ja raha... Kuulõpp ju.. :D

Vaatame kuidas läheb..
Esimene söögikord juba möödas, hakkisin kaussi hiinakapsa lehe, 1 tomati ja jupu kurki, panin veidi soola, ei midagi muud ja isegi ei tundud vajadust koore, ega õli järele, tomatist tuli piisavalt vedelikku, maitses hea ja silmalgi oli hea vaadata..




Juurvilja päev möödus edukalt. Lisaks tarbisin 3 tassi kohvi (hull puhatsus eks) + 200g külmutatud köögiviljasegu peale (mille ajasin pannil soojaks) panin veidi-veidi majoneesi, muidu ei kõlband süüa.

Sõin veel mõned porgandid, seda salatit veel ning vahepeal näksisin tavalise peakapsa lehti.

Umbe külm oli küll terve päev ja koguaeg selline tunne, et kõht on tühi, kuid ma olen enda üle uhke, et ma suutsin kinni pidada millestki mida ma olin endale lubanud. see oligi justkui proovikivi mulle, et kui tugev ma olen..

Trenni ei teinud, "Polnud aega" :D . . .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar