neljapäev, 9. veebruar 2012

Tagasi lainele




Tere tere, olen juba neljandat päeva tagasi lainel, kaalulangetamise/tervislikumaks ja tervemaks saamise lainel.

Kuna eksamiperiood oli mul nii meeletult pikk ja niiii paljude eksamitega, et ise ka ei usu, siis terve jaanuari kuu ja veidi veebruarigi oli katastroof. Pidev pinge, aja puudus, stress, depressioon, toit oli selline, mida sai ruttu suhu pista, polnud aega endale midagi teha. . Trennist rääkimata.. Motivatsioongi oli vahepeal kadunud, kõigist valdkondadest..
Kõige selle tulemuseks kaalusin ma täna hommikul 88,6. Tean, et nädal tagasi oli number hulga suurem.. Mis seal ikka halada, tuleb tegutseda.

Ausalt öeldes on väääga väääga raske saada nii heale tasemele kui enne neid eksameid, nii toitumuse sihikindluses kui trennitegemises.

Hetkel mul on näpud nii põhjas, et ei välista, et mõni päev pean ma lihtsalt akrtulit sööma, seega endale hetkel spordiklubi kuupiletit osta ei saa, isegi, kui ta maksaks 10 eurot. Teen trenni kodus..

Minu kolme päeva kokkuvõte:
Esmaspäev: 1795,3 kcal, 1h velotrenazööril, 20 min lihas (kätele ja reie sisekülgedele), 15 min hularõngas
Teisipäev: 1388,13 kcal, 2x aeroobika video, 8 min abs, 20 min lihas (kätele ja reitele)
Kolmapäev: 1680,7 kcal + õhtune libastus (3 saia ja klaas jogurtit) (õnneks olin väga kaua üleval ja jälge see ei jätnud), trenni väsimuse tõttu teha ei jõudnud

Nii, kauaaegseteks lemmikuteks, mis ma juba üle aasta tagasi youtubest leidsin on 8 min abs video ja aeroobika : 10 min cardio kickboxing.. Kuna välja väga trenni tegema ei taha ronida, sisi tuleb toas trennitamiseks igasugu erinevaid viise välja mõelda..

Hetkel eriti millestki rohkem rääkida ei oskagi, aga ega uuesti blogimine peab ka hoo sisse võtma ! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar