pühapäev, 12. veebruar 2012

Coca-cola light



Hellõuu.... täna hommikul kaalusin mina 87,6 kg !!! Muiudgi ei ole 100% selles kaalus kindel, sest mu põrandad on üsna ebatavalised, kaalusin igalpool toas ja enamjaolt oli see number ees.. Tegelikult peaks igaksjuhuks siiski uue patarei ostma.. :)

Kui see number on õige, siis olen nädalaga alla võtnud 2,9 kg !!! I'm f*cking happy ! Ma tunnen ennast juba täna palju enesekindlamalt, ilusamalt/seksikamalt, võimekamalt... ma juba näen end kõhnana, ma tean, et ma saan ilusaks, saledaks ja tervislikuks :) pole kahtlustki, mul on niii suuur motivatsioon.. Üldse ei kisu hetkel mingite "patuste" toitude järele jnejne...

Nii, eilne päev:
Kalorid - 1171,845
Trenn - 20 min hula, 30 min lihas, 200 jumping jacks

Sihilikult ma eile nii vähe kaloreid ei tarbinud, avastasin selle alles õhtul 23.00, kui neid kokku lugema hakkasin ja siis muidugi enam ju midagi sööma ei hakanud..
Eile oli selline asi, et meile tulid 2 inimest külla, nn filmiõhtu.. Olin kindel endas, et mingit alkoholi ma küll ei taha.. Seeg ategin valiku, kuidas panna ahvatlustele kõige rohkem vastu.. Lasin mehel osta endale Coca-cola light'i :D Jah tean, et pole tervislik ja parim valik, aga kui pidevalt ei tarbi, siis ei ole nii hull midagi ma arvan.. Sest olgem ausad, paar klaasi coca lighti ja alkoholi ning krõpse ei saa ju võrrelda ;)

Aga sõbrapäeval kavatsen ma küll veini juua. Samuti lähme mehega välja sööma.. Võtan ka koogitüki... Samuti liha, aga nüüd mõtlesin siin, et ilmselt ehk lasen kartuli ära jätta ja selle asemel rohkem salatit panna, aga pead ei anna!! Teisipäeva päeval aga kavatsen süüa ainult juurvilju ja puuvilju.. Siis ei ole vast nii laastav...

Enne kuulasin muusikat ja proovisin enda vanu riideid (mis otseloomulikult mulle selga ei läinud), kusjuures tuju oli päris positiivne, sest ma näen finishit :) Mul on kolm imeilusat korsetti.. nii ilusaid pluuse ja musti väiskeid kleite .. gaad ei jõua nende kandmist ära oodata enam !! :D

Nüüd aga veidi koristamist muusika saatel ja õppima !!! Tuju on hea :)))


Eilne ja tänane lõunasöök, soovitan !!!!! Kanafilee ja sibulakettad ahjus,.... mmmm nii hea...x)
Sibulad all ja 150g (145 kcal) kanafileed peal, (ei õli ega midagi)

  No näeb ju niiii hea (maitseb ka võrratult) ja tervislik välja :) Juurde võib lõigata nt kurki ja isegi pisike törts majoneesi pole hull ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar