reede, 10. veebruar 2012

:)



Nonii, täna hommikul kaalusin ma 88,2 kg
Eilse päeva kokkuvõte:
Tarbitud kaloreid 1389,19
Trenniks: vaid 30 min hularõnga keerutamist

Kui ma enda arvutisüsteemid korda saan, siis postitan ka päeva jooksul tarbitud toitude nimekirja.
Peaks mainima, et trenni on väga raske teha ja ilmselt hularõnga keerutamist otseselt trenni alla lugeda ei saa, aga liigutamise alla kuulub ta siiski ja liigutamine on hea, kõigele.. seega parem kui mittemidagi.

Tunnen, et lihastoonus on väga palju langenud, erinevaid harjutusi tehes ei jõua ma enam nii palju kui poolteist kuud tagasi.

Hetkel olen tegelikult üleüldse meeltesegaduses ja motivatsiooni kohati raske leida. Sisemine rahutus ja erutustunde puudumine.. rutiin ja kõik liiga harjumuspärane? Aga mida muuta??

Pidudele ka väga ei kisu, kusjuures põhi põhjuseks on see, et ma ei taha kohata seal inimesi, kes nägid mind viimati 28 kg kergemana.. ei taha neid pilke ja.. oeh .. Aga pole hullu..

Vormi ja Tervislikuks ! :) Samm sammu haaval . .



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar