laupäev, 11. veebruar 2012

Ahvatlused . . .

Täna hommikul ei suutnud kaal väga otsustada mis numbrit ta näidata tahab, seega arvestan kõige suuremat näidatud numbrit ehk 88,2 kg, nagu eile, aga ei imesta ka.. SEST . . Eile oli minu peamiseks söögiks praekartulid, arvata võib, et siis kaal ei lange, kuigi kalorid võivad normi jääda..

Minu eilne päev:
kalorid - 1638,44
trenn - 35 min velotrenazöör, 10 min lihas (vähe.. i know)

Eile oli mul paras ahvatlus.. pidime käima eile kiirsöögikohas, elukaaslane tahtis paar õlut ja küsis, kas ma sulle ka midagi võtan, et teeb välja.... teate kui raske oliii ei öelda, aga ma ütlesin :)) Tulin koju tegin endale hoopis ühe teraleiva sulajuustuga, tass petti ja kurkitükk... isutas ikka :D
Täna oli ka ahvatlus, elukaaslane pakkus, et teeb mulle ka hommikuks võileivagrilliga saiu, oiii kui raske oli jälle ei öelda .. :D aga ütlesin, oi kui uhke! :D

Tegelikult peaks täna õppima ja agaralt trenni tegema.. aga kell juba 13.00 :(( kuis ma jõuan..

Vaatasin Pealtnägija kordust täna, seal rääkis selles maailmalõpust jälle ja päris teaduslikult oli ära seletatud, kuidas ja miks, ausalt üles tunnistades, siis ma veidi isegi kardan :( Tahaks nüüd elada täiel rinnal, nii igaksjuhuk.. aga kuidas küll, . .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar