neljapäev, 16. veebruar 2012

Häbi, häbi

Täna hommikul kaalusin 88,2 kg - oehh. . .  siit ka järeldus, häid asju saab nautida siis, kui ideaalkaal onkäes, või väga väga tähtsatel sündmustel !

Esmaspäeval sai tarbitud liiga vähe kaloreid ning enamus sai tarbitud ca kell 18.30, kui koolist jõudsin.. trenni ei jõudnudki teha.. seega teisipäeval oli kaalul 87,4 kg , justkui näitamaks, et söö rohkem ja väiskemate vahedega..

Sõbrapäeval olin koolis 20.00'ni ,  päeva peale söin kaks saiakest, sokolaadi ja õhtul instuudi peol veidi snäkke.. Kell 20.30 läksime elukaaslasega sööma.. ikka üks mehine pors snitslit ja Kartulit.. niii hea oli, ausalt.. Kolmapäev(eile), terve päev tervislikult ning õhtul langesin lõksu, klaas veini, krõpsu, shokolaadi, pähkleid..... ei kommentaari . . . ise kaevasin augu.. puhas näide sellest kui raske on ree pealt maha libiseda ja sinna uuesti tagasi ronida.. Tunnen kuidas mu sisikond on jama täis, halb tunne... Aga mis seal ikka halada, nüüdsest hetkest kaloreid lugema ja trenni tegema!!! Homme kohtume!!

Ja selline asi, et mõtlesin, et kas keegi minu blogi loeb ka? Kui ja, siis võiks kommentaaridesse märku anda :))

Kohtumiseni ja ärge laske iga tagasilanguse peale pead norgu !! :)

2 kommentaari:

  1. Iga päev käin vaatamas kas oled midgai uut kirjutanud...alati loen hoolega kõik läbi. Mul on endal ka kaalulangetamine käsil ja siit saan palju häid mõtteid ja motivatsiooni!!!

    Edu!

    VastaKustuta
  2. Tere,olen Kristiina..:) Ka mina loen su blogi:) ja kindlasti on neid inimesi veel,kes loevad,aga ei anna lihtsalt endast märku:) Igapäev korra vaatan,kas on uus postitus:P

    VastaKustuta