teisipäev, 28. veebruar 2012

Tere

Juba paar päeva tagasi tahtsin siia kirjutada, aga arvuti jooksis kokku.
Vahepealne aeg on olnud kiire ja kaootiline.. trenni pole teinud, toitumist on ka olnud raske ohjas hoida. Kaalust pole õrna aimugi, kaloreid ka ei lugenud. Koolsi olid pikad päevad ja Vabariigi aastapäeval põgenesin ema ja venna juurde.. sealgi end ei liigutanud. . lörtsine ilm ei võimaldanud midagi meelepärast teha, lihtsalt puhkasin ja lugesin ja olin...

Nüüd, on kõik väga segamini ja sassis. Juhtus midagi traagilist, millest rohkem ei räägiks. Üritan küll kaloreid lugeda ning tervislikult toituda, aga trenni end tegema ei sunni.. Pean vaatama kuidas kooliga hakkama saan ja koduste töödega. Hetkel ma kooli ei ronigi... tagatipuks on ka mul veel gripp..

Püüan hetkel elust aru saada..
Miks on nii, et mõndadega, kes ei soovi elada, ei juhtu midagi..
Miks on nii, et noorel inimesel, peale eksliku käitumist on kõik läinud, ja jäädavalt? Kel terve elu ees..
Ma ei saa hetkel elust lihtsalt aru, ei saa, ja valus on . ..

2 kommentaari:

  1. Palun ära lõpeta blogimist... sinu postitusi lugedes tunnen, nagu oleks need ise kirjutanud... maadlen ka juba pikka aega kaaluga... tahan ka sellest deemonist vabaneda ja kaalu lõpuks alistada

    VastaKustuta
  2. Ma lugesin su postitused läbi ja soovitaksin sul süüa rohkem valku ning natuke rohkem kaloreid. Kui olla kaua nn näljareziimil, siis tekivadki need õgimishood, kui sööd magusat ja saiakesi jms. Ja jõuharjutused on tähtsad. Mida suurem on lihasmass, seda rohkem kaloreid põletad päeva jooksul. :) Edu!

    VastaKustuta