esmaspäev, 16. jaanuar 2012

I'm still here!!!

Ei, ma ei ole kadunud! Ei ma ei ole alla andnud! 10 päeva möödas minu viimasest postitusest. Miks? Sest mul on praegu niiii meeletu tempo peal, kui 5 päeva jooksul on 3 eksamit. . . oehh. Ausaltöeldes pole absoluutselt aega trenni teha, samuti lendab suhu see, milles on süsivesikud ja mis saab kiiresti suhu panna (süsivesikud toetavad ajutegevust). Seega, hetkel ma kahjuks rõhku kaalualandusele panna ei saa, kuid siiski kui on võimalus toidu osas teha valikuid, siis valin kõige tervislikuma!

Reaalsus on aga see, et pole aega poeski käia :/ See on karm mis hetkel toimub. Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis saab kogu see hullumaja järgmise nädalaga läbi . . .  Huuuh...

Seega, vahepeal võite ikka siia piiluda !!! :)

(Kaaluda ennast küll ei taha :D Raseda magu on ees. . . . xD)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar