teisipäev, 18. september 2012

Haigus . .

Vahepeal pole nüüd jälle paar päeva kirjutanud, ärkasin pühapäeval üles - ja haige .

Kurk valus, pea paks, väsimus, kõha ja meeletu nohu..
Nüüdseks on vähemalt palavik vist taandunud ning kurgu ja kõhaga erilist probleemi ei ole, küll aga on hull nohu veel, mis on ikka hull, teeb olemsie nii raskeks, pea paksusk, energiat ei ole, lihtsalt ei ole..

Esimestel haigsue päevadel sõn ma kiirtoitu, sest ma ei jaksanud endale süüa teha ja siis mees lihtsalt tõi seda koju . .

Kooli jõudud ma ei ole, trenni teinud ei ole, ei jaksa ja olen lugenud, et vist ei tohigi..

Üritan tänasest ilusti kaloreid lugeda (kui ei tule olukorda, et ma ei suuda mingeid toiduaineid süüa . )

Saaks nüüd ruttu terveks. Tervislikuks ja trenni ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar