kolmapäev, 28. detsember 2011

Sinised põlved


Nii, täna hommikuks kaalusin 86,7 kg. Arvasingi, et see 88 on liiga hull, usun, et see oli tingitud jõuluaegsest ülesöömisest ning sooled olid liiga täis.

Eilne päev:
Eile tuli külla isa, keda näen üli harva ning väikevend. Käisime uisutamas ning tegime suures kaubanduskeskuses tiiru peale. Uisutanud ei ole ma oma 1-2 aastat julgelt. Suhteliselt koba tunne oli. Üritasin siis mingeid "trikke" enda arvates teha, aga no .. :D Tulemuseks oli põlvili kukkumine. Loengi selle 40 min uisutamist trenni alla, õhtul olid igatahes sääre lihased mõnusalt valusad.

Toitumine:
Nii nii, häbi häbi kirjutada, aga Hommikusöögiks oli 2 mandariini ja lõunaks Big Mac burger ja keskmised friikad ning coca light - jah ma tean, masendav eks. Teadsin, et ülejäänud päeva peab mõõdukalt võtma. Siiski ületasin enda 1500 kcal piiri, ehk oleks pidanud ühe leiva ja kotleti vähem sööma?
Minu toidulauast üldiselt: Kui söön hapukoort, söön 10%'list, kui söön leiba, söön täsiteraleiba. Üritan vältida kartulit, makarone, riisi (vahel ainult pruuni). Üritan süüa õhtuti vähem süsivesikuid ning juua rohkem vett. Üldiselt üritan süüa vähe poe valmsitoodanguid, praktiliselt üldse ei söö vorste, viinereid jne, AGA siiski tuleb ette nende toiduainete söömist, SEST minu menüü sõltub suurest osast sellest mis toiduaineid saan ma kodust kaasa (msi mulle ostetakse ja mis on kuhugi purki pandud), siiski olen ju vaene üliõpilane :D Poest ostes eelistan ma siiski värsket, kvaliteetset ning töötlemata ja puhast. Näiteks kana, värskeid või külmutatud juurvilju jnejnejne.

Eile tegingi suuure suuure poti kapsa-porgandi-kartuli hautist. Kartulit panin vähe, vaid maitse pärast. 1g annab kõigest 0,43 kcal.
Kaalun enda iga ampsu..
Eile olin ka tubli ning ei söönud shokolaadi! Lihtsalt olin tuimalt, kui elukaaslane seda mõnuga nautis, aga teate, ei olnudki erilist isu ! Eks ma pigem isutaks burgerite ja asjade järele :S :S

Eilne menüü, kogu päeva peale (söön sageli ja vähe korraga):
27.12.11 TEISIPÄEV
2 kohvi         = 109,8
big mac burger  = 492,35
keskmised friikartlid = 291,5
102g kotlet     = 309
66 täisteraleib = 145,2
45  10% koor = 53,1
203 hautis     = 91,35
5 mandariin  = 114,25
14 sulajuust  = 31,36
1 riisigalett   = 35
__________________________
                = 1672,91

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar