esmaspäev, 26. detsember 2011

Pildid . . .

Vaatepilt mis avanes, pole hea. . Masendus, masendus
Kaal mis hommikul oli, oli katastroofiline, 88 kg! Mu elu kõrgeim kaal. Eile õhtul ei saanud ma hautist õigel ajal valmsi ja sõin . . mitte just kõige tervislikuimaid asju. .
Mõõdulint on kahjuks kadunud, kuid üritan ta mingiaeg siiski üles otsida.

Tuju ei ole hea, sest minu tagumik ja kõht on nagu munamägi ning reie siseküljed nagu  . . .
Ilm on halb, tuju suudeti ka täna ära juba rikkuda, siiski üritan päeva jooksul midagi korda saata.

Minust lähemalt:
Olen 20 aastane naissoost tudeng, kes elab koos poisssõbraga. Alati olen ma veidi pontsakam olnud. 11 klassis näljutasin ennast ning kaalusin 59 kg, arvasin, et olen paks tegin veel paaste ja dieete, seni kuni nägin kaalul juba nr 8't. Siin ma siis olen. olen võidelnud kergema anoreksiaga, buliimia ning ortoreksiaga . . Pole palju dieete, mida mina teinud ei oleks,.
Nüüd tulebki sellele lõpp teha, kaasata enda ellu pidev trenn ning tervislik toitumine, justnimelt tervislik! Kvalitseetsed toiduained, õiged kogused, kindel kaloraaz, mitte üle ega alasöömine ning rämpsu sisse ajamine..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar