pühapäev, 18. detsember 2011

Algus

Kas seda saab just alguseks nimetada, KUID nüüd ma alustan, uuesti. Olen otsustanud, et minu eesmärk ei ole ju olla ainult peenike, mitte välimuse pärast. Eesmärgiks on olla terve!
Ma ei taha olla pidevalt väsinud ja uimane. Ma ei taha endal ekülge haakida suhkruhaigust ja südamehaigusi - paraku, kui nii jätkan, siis just need ma endale saan. Ajalugu näitab.

Täie hooga saan alustada aga 1 jaanuar, kuid algust teen juba nüüd.
Plaanin toituda tervislikult, välistada saia, makaronid ja muu tühja.Trenn saab ka minu kaaslaseks. Küll aga rohkem veebruarist.

Praegu on sess ning õppida oi kui palju.
Eesmärgiks oleks saada kilod alla, no juuniks 20 kilo ehk?
Hetke seis oli viimati ca 85 kg, kaal lausa karjus.

Järgmises postituses räägin pikemalt endast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar