reede, 23. märts 2012

Kevad !

Nii, täna hommikul kaalusin ma 86,7 kg :)

Eilne päev möödus jälle väga väga kiiresti. Ostsin endale uued trennijalatsid, küll (väga vähe) kasutatud, aga mugavad ja head ja odavad sellegipoolest! Mis teha, kui rahakott uute peale ei hakka, eks peab täiesti uute jaosk raha hakkama kõrvale panema, kui muud hädavajalikud asjad muidugi ostetud. Eile vaatasin poes ringi ka, mõtlesin, et lubaks endale uue kevadise seeliku, sest villast enam kanda väga ju ei tahaks, aga mis sa teed, isegi Reservedi 42 oli väike ning mujal ilusaid seelikuid ei näinud.. Pükse ka ju ei tahaks veel osta :( Kuigi varsti peab endale ühe paari soetama, sest kohe kohe saab tsikli garaazist välja lükata ja ega ju seelikuga sõitma minna ei saa :D seega pean emotsionaalselt valmistuma teksades ringi liikumiseks ning üritama ikka järjepidevalt alla võtta.. Sügisel tahtsin ka teksaseid osta, aga ei ostnud seetõttu, et nad olid lihtsalt nii koledad jalas.. :( Kindlasti pean praegu ka endale normaalse seeliku leidma, sest mul on häbi niisama teksades ringi patseerida, siuke tunne, et kõik vaatavada ja, ja .. :/ miks peab nii raske olema? Nojah, mis seal ikka.

Eile sai kõnnitud tavapärasest rohkem, plusssss käisin fatburni trennis, päris hea oli, kui välja jätat see, et saal oli ülerahvastatud ja et mina koperdasin teistele otsa ja et mulle koperdati otsa :D

Eile tarbitud toidud:

kohvi  = 54,9
33g leib = 72,6
8g sj  = 17,68
83g hiinakapsas = 17,43
93g tomat = 18,6
99g hapukoor = 178,2
4g rohelinesibul= 1,28
20g sinep = ca 40
148g porgand = 57,72
478g talupojasupp= 108,984
40g sai  = 104
7g või  = 25,9
7 poolsuitsu juustusnäcki vorsti= 566,277
toidu maitsmine = max 50 kcal
ca 100g kompoti ploomi (6 tk)= 112
_____________________________________
  = 1425,571 kcal

Need vorstid olid teadlik valik, mitte lihtsalt kiire suhu pistmine ja muidugi ei söönud ma nei dkõiki korraga, miks ma sellist jama üldse koju ostsin? Sellepärast, et kui käisin soodukaga kana ja muud taolist otsimas, vaatasid need saarema snäkivorstid mulel riiulilt vastu 25% soodustusega, muidu on need nii kallid ja ma lihtsalt pidin need ostma, ja ma ei kahetse, sest minu arvates oli ülejäänud menüü suhteliselt tasakaalus. Muidugi ehk peaksin proovima esialgu 1600 kcal täis süüa.. et peaksin sisi vist oma kaloreid varem kokku lugema, mitte enne magamaminekut.

Väljas onn niiiiiiiii iluuuuus ilm !!! Oh kuidas ma tahaks praegu elada enda majas, õpiksin terrassil, mitte siin betoonblokkide vahell.. Mmm.. Aga okei, lippan nüüd trenni !

Päikest südametesse !! :)

1 kommentaar:

  1. See tuleb nüüd pikk kommentaar, aga bear with me.
    Olen ise tegemas läbi suhteliselt sama teed, kuigi alustasin kuskil 82 kiloga. Üldiselt on mul samad probleemid ja mured, mis sul, aga võib-olla on mul veidi hea nõu ka vastuseks sinu heale nõule.
    Mina ise liitusin Figuurisõpradega, ostsin nende stardipaketi. See võib küll tunduda kallis, aga see on seda väärt. Nende süsteem on palju lihtsam kui kalorite arvutamine ja ka palju mitmekülgsem. Soovitan sul ka seda teha, sest elu muutub palju lihtsamaks.
    Nägin just hiljuti Lindexis väga normaalse hinnaga teksaseid, ka mõnusaid numbreid. Võid sinna vaadata.

    Kindlasti tahtsin sulle südamele panna, et ära kaalu ennast iga päev! Nimelt muutub meie kaal päris palju sõltuvalt nt hormonaalsest tasakaalust, sellest kas tegime trenni, mis tüüpi toitu sõime jne. Palju mõistlikum on kaaluda ennast 1 kord nädalas, siis peaks need kõikumised välja taanduma. Lihtsalt sul ei ole ju mõtet ennast demotiveerida astudes kaalule ja avastades et see ei ole alla läinud, kuigi tegelikult see on sama mõnel teisel müstilisel põhjusel.

    VastaKustuta