kolmapäev, 21. märts 2012

Ei kommentaaari . .

Täna tarbitud kaloreid 2200 ! :/ Hetkel küll siia menüüd copyda ei saa, aga kõigele normaalsele oli menüüs lisaks 150g õllepunnid, 2 viilu saia, majonees ja makaroni vorsti roog :S:S:S:S Ja mis on põhjenduseks? Väga hädised põhjendused . . esiteks sõin sai aj õllepunne, sest peale lõuna uinakut oli veresuhkru tase nii madal, nii halb oli olla ja muud polnud võtta... Hull vabandus.. Ja miks sõin makarone? Sest elukaaslane avastas, et need said liiga võrtsikad tehtud ja tal tekitavad need kõrvetised... seega tundsin süümepiinu, et kuidas saan toitu ära visata, kui nii paljud nälgivad.. Jah olen varem ülejääke kilekotti ja karpi pannuid ning prügikasti peale pannud, aga ükskord näiteks varesed nokkisid seal hautist .. seega no ma ei tea..

Õigesse trenni ma täna ei jõudnud, sest olin koolis kaua + trenni riided oldi märjad + olin nii väsinud ja näljane..

Kui olin kalorid kokku arvutanud, siis tuli selline masendus, et ei teadnud mida enam ära teha.. seeega, hakkasin telekat vaatama ja trenni tegema. Tegin siis ca 40 min lihasharjutusi. Seeriatena kõikvõimalikke harjutusi kätele (3 seeriat), harjutused reie sisekülgedele ja kükid (3 seeriat) ning kõhulihaseid.. 15 min keerutasin hula rõngast.. Enesetunne ei ole kuigi hea. Reziim on sassis, kooli asjad jooksevad üle pea vaikselt (või vähemalt selline tunne on), kodu on sassis, mu emotsioonid on sassis, tunnen ennast kuidagi hüljatuna ka ilmselt . . .

Homseni

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar