teisipäev, 11. detsember 2012

V nädala kokkuvõte

Olin tõbine, trenni tegin vähe, toitusin ikka nii nagu peab.

Kooli suhtes on mu motivatsioon ma ei tea kuhu musta auku kadunud... pean selle kuidagi meeleheitlikult üles leidma !

Tegelt tundub kodus treenimine ka juba nii igav, et ma nii ootan, kuna ma tööle saan ja saan endale spordiklubi kuupileti osta !

Kaalumsied ja trennid:

T - 87 kg
K - 87 kg - ca 40 min jalutamist
N - 87 kg
R - 86,2 kg - 20 min velo (treening katkestati)
L - 85,9 kg - 40 min lihas
P - 86,3 kg
E - 86,2 kg
T . 85,7 kg
_________________________
nädalas läinud - 1,3 kg
_________________________
5 nädalaga läinud - 6,3 kg


Tulemusega olen rahul, nagu näha, siis kaal ikkagi kõigub veidikene, kunagi küsisin sisi enda toitumisnõustajalt, et misk nii on, ta vastas, et peale patustamist hoiabki keha paar päeva vett rohkem kinni, aga vot, mina ei ole grammigi patustanud.... ju on see lihtsalt naise keha puhul sisi normaalne, hormoonid jne :D

Kunagi panen siia mõõtude võrdluse ka ja ka before and after pildid :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar