pühapäev, 16. detsember 2012

Jõulupidu ja sünnipäev

Meil oli ka instituudi jõulupidu, maksin toredasti enda 4 € oalustasu (toidu ja joogi eest) ning olin kohal, ilusti tubli :D Jõin enda coca lighti ja sõin ühe mandariini ning ca 5 kurgi riba. Eks veidi isutas küll, kui kõike seda lookas lauda vaatasin: krõbedad maitsestatud pählid, maitsestatud juustud, kringlid, pirukad, saiakesed, verivorstid, krõpsud, dipikastmed jnejnejne.... :D oeh. Rahast oli ka kahju..

Oli ka sõbrannma sünnipäev, teatasin talle juba aegsasti, et mina ei söö ja ei joo, aga kui soovib, võib mulle coca lighti osta :D Ja nii ta tegigi. Uuris veel, et ehk saan ikkagi midagi veel süüa ja no siis ta ostsi mulle ka õuna :D:D nii armas.

Kõik minu ümber on nii toetavad! Kuigi ma algselt ei tahtnud sellest väga palju laterdada, et am kava järgin jne, siis nüüdseks teavad sellest siiski paljud... No ma ei tahtnud, et inimestel jääb arusaam, nagu ma nälgiks ja midagi ei söö, seetõttu pidingi selgitustööd tegema.

Kodus empsi juures on ka kergem olla, toidud on tervislikumad jne, kuigi väikevenna ikka pakub shokolaadi :D

Ilusat kolmandat adventi ! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar