teisipäev, 21. august 2012

Suvi kuhu sa jäid ...

Nonii, pole ammu kirjutanud. . Kui kool oli läbi (mis venis mul nagu tatt pea juuni lõpuni). Algas juli ja maasikate aeg. Kuna empsil on parajalt suures koguses maasikaid istutatud, siis praktiliselt terve juuli ma korjasin maasikaid. Trennist ja regulaarsest toitumisest ei maksaks rääkida.

Juuli lõpus käisin Paaril motoüritusel (valmis toidud + alkohol), RHCP kontserdil ning Rock Rampil. Nüüd nn puhkan, vahelduva eduga maal empsi ja venna juures ning Tartus. . Praegu olen nädala-paar harjutanud end jälle mingisse reziimi, aga oi see tuleb raskelt. Trennist ei maksa ikka väga palju rääkida... Rullitada olen saanud suvel, vaid 2 korda, häbi...  Aga ega midagi, tuleb kõik endale jälle sisse harjutada, tagasiteed ei ole ;) Tahan olla enesekindel ja ilusam, kõige tähtsam on tunda end enda kehas hästi! See on mu eesmärk!

(Proovin nüüd siia ikka tihedamni pääseda :D)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar