esmaspäev, 17. juuni 2013

III

Minu nädal oli üli kiire jälle, täis õppimist ja 3-4 h ööunega öid. Nüüdseks on Bakalaureuse õppekava täidetud  :) Baka töö enda kaitsen vaid talvel. SEgased tunded on :D

Viimasest sprundist tingituna pole ma trenni jõudnud eriti teha. Nädal läks kenasti, kuigi kaal hiilgavaid tulemusi ei näita, on mu enesetunne ikkagi seksikam, kindlam, julgem.

Laupäeval veidikene matkasin ja ronisin ühe vaatetorni tippu. Laupäeval sõin tavapäraselt kava järgi, kuid ära jäi oode ja õhtusööki sõime restoranis. Ütlesin teenindajale, et palun mulle vähem kartulit ja rohkem salatit, õnneks tuldi vastu :) Üleval olin hommikul neljani. Kaalul midagi negatiivset ei olnud, hoopis langes. Pühapäeval olin väga üli väsinud, olin eelneva nädalaga keha liiga ära kurnanud. Söömine oli nii et: hommik kava järgi, lõuna kava järgi ja siiiiis -  mingi hetk hakaksin mehele lasagnet tegema - panin pintslisse ca 10 õhukest ise lõigatud juustuviilu, uskumatult hea juust oli :D siis ooteks sõin ma pisikese tükikese lasagnet, ca 4-5 ampsu ja banaanismuuti petiga, Õhtusöögiks oli kolm ampsu lasagnet. Kuigi ma algselt mõtleisn, et mina seda lasagnet ei söö, siis seda ma ikkagi tegin, aga mul ei tekkinud seda arutut peakaotust ja mingeid õgimisi, minu arvates olid kogused ka väikesed ja lõunaks oli mul näiteks juurvilja hakkliha supp ja hommikuks muna, siis ei eeldaks, et midagi juurde tuleb, aga tänaseks oli juurde tulnud 0,6 kg. Teoreetiliselt ei saa olla see rasv, ega ülekilod, vaid kuna keha sai midgai totaalslet erinevat, siis järelikult hoiab ta vett kinni. Ma arvan, et ei ole hullu. Loen nädala ikkagi edukaks, sest ma olin mõistusega asja juures, mul ei kadunud enesekontrolli ja ma tunnetasin ja kuulasin enda keha. Ostsin endale uue aluspesu :)


Eelmine nädal:

E - 84,3 kg
T - 84,3 kg
K - 83,3 kg - 45 min kiirkõnd, sexy legs, 8 min abs, alaseljaharjutused 8 min
N - 83,3 kg
R - 83,3 kg
L - 82,9 kg - väike matk
P - 82,5 kg
E - 83,1 kg
_________________
     - 1,2 kg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar