esmaspäev, 29. aprill 2013

3 nädal - Mis mu kehaga toimub?

(Postituse kirjutasin reedel, aga ei tea miks ta mustandite alla läks, avaldans iis selle nüüd). Mis mu kehaga toimub? Toitun kava järgi, teen trenni uue kava järgi ja nüüd, neljapäeval ja täna reedel on kaal tõusnud!!! ? ? Miks?? Kolmapäeval oli kaal 81,2 kg, neljapäeval 81,8 kg ja täna 82,3 kg ! Ma ei leia sellele ühtegi ratsionaalset seletust. Menstruatsioon mul ei ole ja hetkel ei alga ka. Iga hommik käin ilusasti vetsus... kas tõetsi ehk stress või midagi sellist mõjutab? Mul ei ole istuvad päevad, päev ajooksul olen kui orav rattas - kool-praktika-kodu-trenn..

Kurvaks teeb :/ mis mõttttes no? Ma jõudsin juba õnnelik olla, sest kolmapäeval näitas kaal 81,2 kg. Mulle ei mahu pähe... Nüüd on kuidagi nii lootusetu tunne, aga käega ma ei löö see ei saa ju nii jätkuda???

Kaalumised:

N - 82,4 kg - kava trenn
R - 82,2 kg
L . 81,8 kg - kava trenn
P - 81,4 kg - kava trenn, kõndimine 40 min
E - 81,7 kg
T - 81,7/81,4 kg
K - 81,2 kg - kava trenn
N - 81,8 kg
(R - 82,3 kg)


no ei mahu pähe..

2 kommentaari:

  1. Hei!
    Juhtusin su blogi lugema. Pole küll mingi spetsialist, kuid mõned soovitused siiski.
    Minu meelest peaksid kindlasti oma menüüsse lisama mandlid, metspähklid- neist saad väga palju kasulikke toiteained ja rasvu, mis ideaalselt ohjeldavad ka magusaisu. Kui rahakott vähegi lubab osta vahel avogaadot- netist leiad kindlasti retsepte ja infot selle kasulikkuse kohta. Oma menüüst viska kindlasti välja poolfabrikaat (kotletid, šnitslid jms)asenda see nt kanafileega (mitte "soojaletist" ostetuga!). Lisa julgelt köögivilju, ajapikku õpid neid lausa armastama. Ja vesi! mitu liitrit päevas aga jälle mitte maitsestatud vett, puhas kraanivesi on parim!
    Edu sulle! (:

    VastaKustuta
  2. Kullake, ta toitub toitumiskava järgi ehk tõenäoliselt ta tarbibki juba puhast liha, köögivilju, närib vahel pähkleid, avokaadot ja joob palju vett. Ilmselt Sa lugesid ta vanu postitusi. Nüüd ta toob vaid välja need asjad, mis on nö kavast kõrvalekalded :)

    VastaKustuta