kolmapäev, 17. aprill 2013

2. nädal

Seda postitust ma nüüd õhinaga ei kirjuta, aga siiski, ei tasu pead liiva alla peita.

Nädalavhetsuel tuli väikevend minu juurde ja toitumine läks metsa. Sain ruttu küll jäörje peale tagasi, aga mul on vist hetkel niivõrd suur stress, et kaal vahepeal lihtsalt seisab aj ei liigu grammigi.
Muideks, tellisin Kalmuselt ka rasvapõletus treeningprogrammi :) olen seda jõudndu teha ühe korra, aga hakkan tegema 4 korda vähemalt, tundub tõhus :)

Nädal akokkuvõte:

N - 83 kg
R - 83 kg - pizza, 30 min velo
L - pizza + kommid
P - 83,3 kg
E - 82,8 kg
T - 82,8 kg - kava trenn 55 min
K - 82,8 kg
N - 82,4 kg
________________________
   - 0,6 kg


Ehk on seisnud ka kaal seetõttu, et mul on olnud vähemalt kolm neljatunnist ööund, stress aj pinge ja tamp on meeletu.. aga, pürgime edasi.

Ei jaksa enam kole olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar