esmaspäev, 4. veebruar 2013

-10,5 kg ja võrdluspildid

Heihoo, heihoo. Olen langetanud tänaseks kokku 10,5 kg. Tegelikult tunnistan, et 10 kilo langust olen ma juba ammu saavutanud, küll aga trügisid vahepeal vahele veiniõhtud mille tulemusel on tulnud plussid ning nüüd olen tegelenud nende alandamisega.

Olen saamud indu langetamiseks juurde, kavatsen nüüd nii täpselt, kui võimalik uuesti ilusti kava järgida..

Sain nädalavahetusel ka halva kogemuse osaliseks.. Oli pidu, teised jõid, mina kaine, lõpuks tahtis seltskond kiirsööki, läksin minagi kaasa ja passisin seal... seal sai mulle osaliseks sõimusõnad. Välja liikudes kuulsin, et mingid nolgid lärmasid seal, et kõik kes ei telli minge välja ja siis tuli lause .." sina paks, .. " edasi ei kuulnud, õnneks minu seltskonnast keegi seda ei kuulnud.. mu mees ei oleks küll enda sõpradega asja nii jätnud.. Aga kurvaks tegi, väga kurvaks!

---

Praegu on üldiselt väga kiired ajad, tegelen terved päevad läbi bakalaureuse tööga, liigutada väga aega end ei ole, eelmine nädal käisin 2 korda kõndimas... eks kui reziimi sisse saan, on ehk lihtsam :) ma loodan..

Pildid siis: Vist on natukene erinevust ikka näha ? :)



 
Oleksin pidanud vist pilte ikkagi värvilise särgiga tegema, oleks erinevus ehk paremini näha olnud, aga no, mis seal ikka.. Mõõdud on vähenenud kõhust nt 10 cm..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar