laupäev, 25. mai 2013

Kihlvedu endaga - uus algus

Mis seal varjata, olen kaks nädalat väga ebastabiilsel teel olnud. Korralik toitumne vaheldus süsivesikute rikaste toitude, poolfabrikaatide ja alkoholiga - mu mees naases lähetusest ...

Üleeile käis taaskord plõks ja ma mõistsin, et ma ei jõua niimoodi kuhugi. Tammun lihtsalt kohapeal või üks samm edasi, kaks sammu tagasi. See pole ju minu eesmärk ja kui ma ei järgi kava 100%, siis ma ju käin seda rada meeletult kaua, selle asemel, et jõuda maksimaalselt enda eesmärgini ning siis teha muudatusi, mis aitavad kaalu säilitada end ka vahepeal niiöelda patustada.

Tegin endaga kihlveo või siis pigem lõin premeerimise või enda nn karistamsie meetodi. Peale igat edukat 7 päeva kavade järgimist ma luban endale midagi, nt uus näokreem, riidehilp või mis iganes mul parasjagu vaja läheb (no eks 2 korda kuus vast midgai ikka vaja läheb) ja kui ma libastun, siis ma maksan enda mehele 50 € :D ja no, sellist väljaminekut mul võimalik teha ei ole. Mees oli ka sellega päri :D Aga soovis, et ma siiski jaanipäeval teen erandi, just alkoholi osas, no eks vaatame. Ma ei mõista, miks mehed niivõrd soovivad, et naine jooks  ? :D Miks?

Olen hetkel teist päeva nohus, aga ega see mind ei takista,
Kirjutan, kui uue stardi esimene nädal täis saab :)


Kirjutamiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar